mandag 8. mars 2010

"Friuke"...

Avslutta som sagt første Roede-kurs forrige tirsdag, og skal starte på kurs 2 i morra. Så jeg hadde bestemt meg for å ta litt "fri" denne uka... Ikke fri som i å proppe i meg alt mulig usunt altså. Men jeg orka ikke skrive opp alt jeg spiste, og slakka litt på "kontroll-freaken" når det gjelder kalori-inntak. Men jeg har prøvd å spise høvelig fornuftig likevel, og har prøvd å holde meg til de faste måltidene. Altså spise reglmessig, ofte og nok...
Men har kosa meg med litt is et par kvelder (alltids Dream-is, så det var ingen krise...), og har nok spist litt mer pasta enn "kvota" mi til middag...
Har heller ikke fått trent noe denne uka, siden jeg har hatt en syk 2-åring hjemme hele uka...

Med andre ord hadde jeg ingen planer om vektnedgang denne uka. Og var egentlig forberedt på å gå litt opp, siden forrige ukes veiing muligens var litt feil (pga blod-tapping og lite spising på veiedagen).
Men jeg har faktisk gått ned 200 gram likevel. :-)

Det er jo omtrent ingenting, men jeg har heller ikke gått opp. Så jeg er egentlig storfornøyd med denne uka. :-)

Skal starte opp å registrere maten igjen fra og med i morra.
Føler jo at det begynner å sitte nå, hva jeg skal/bør spise i løpet av en dag, med mengder av brød, pålegg og middag og sånn. Men det er greit å ta seg bryderiet med å skrive det opp også. For da er det lett å sette fingeren på hva jeg må skjerpe inn på. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar