onsdag 24. mars 2010

Littegranne bevegelse på vekta igjen...

Denne ukes vekt sier minus 300 gram... Ikke mye, men det er i alle fall litt bevegelse.

Jeg har ikke kommet skikkelig i gang med treninga enda. Må skjerpe meg der!
Har vært hektisk på privaten igjen nå. Mannen har nesten ikke vært hjemme i det siste, og det er hektiske dager alene med tre unger. Håper det blir bedre etter påske, for da må jeg komme meg i gang med treninga igjen!

Påsken ja...
Nå har jeg vært "flink" helt siden nyttår, og har ikke spist godteri eller snacks på alle disse ukene... Men nå står påsken for døra. Ei uke med lørdager, med mye god mat og snop... Blir ei utfordring, og tenker at vekta går nok kanskje litt opp... Men får bare prøve å være litt ekstra i aktivitet da, så får vi se hvordan det går... Skal prøve å holde meg unna sjokkis, men er mulig jeg tillater meg litt potetgull-snacks... Det må jo være lov å kose seg litt? Det er jo påske bare èn gang, og så er det rett tilbake til hverdagene etterpå!

2 kommentarer:

  1. Det går NEDOVER vennen! Ikke gi opp nå. Jeg skal heller ikke gi opp. Ut å gå hele påsken skal jeg. Nå har jeg funnet fram joggingsene og lagt skiene på loftet for nå er det bare veier.

    SvarSlett
  2. Hei Ingunn? Eller er Ingunn på den andre bloggen? Uansett.... Nanni burde gå ned litt til bryllupet.... sukk...
    :)

    SvarSlett