fredag 19. mars 2010

Står stille...

...men jeg var forberedt på det.
Jeg er nå på ei vekt som jeg var sånn høvelig stabilt på i noen år, så det er kanskje ikke så rart at jeg "stoppa opp" her. Sa det faktisk til min kjære at jeg regna med at når jeg kom ned til XX kg, så ville det stoppe opp litt, før det gikk nedover igjen. Og jeg bomma med bare en halvkilo...

Litt kjedelig å oppleve at jeg ikke får "lønn for strevet", men jeg var forberedt på det, og har ikke mista motet av den grunn!

Holder meg fremdeles til opplegget, og prøver å spise ofte nok. Har klart å holde meg HELT unna sjokkis og snop *superstolt*

Ellers gjorde vi kuvending i siste sekund, og avbestilte Roede-kurs nummer 2 i denne omgang. Vi er rett og slett såpass opptatt framover nå, så vi ville gått glipp av flere kurskvelder. Og siden det er så dyrt, ville vi ikke betale så mye, uten å få uttelling for det.
Men vi kjører på i samme stil. Tanken er å melde oss opp til neste kurs igjen, men vi får se hvor greit det går på egenhånd. Klarer vi det like fint uten kurs, så sparer vi selvfølgelig de pengene!

Nå må jeg bare få kommet meg i gang med treninga igjen. Ble en naturlig stopp der, ettersom minstemor her i huset har vært syk lenge, og mannen min samtidig var borte. Men nå er ho frisk igjen, og jeg må komme meg inn i rutinene igjen! *skjerpings*

Håper i alle fall at vekta viser bittelittegranne ned neste mandag... Nå har jeg stått stille i over 2 uker... Men-men, sånn er det...

1 kommentar:

  1. Å du skal ikke miste motet vennen. Du har rast ned i en rekordfart, nå var det på tide at du venta litt på meg. hehe..

    Går tregt her også.. *suk* men jeg er FLINK.

    SvarSlett